Join 8069 people who trust us
Veelgestelde vragen
Dat doen we inderdaad. Het enige wat u hoeft te doen is "post.nl pickup point" selecteren tijdens het afrekenen. Wat enigszins verwarrend is, is het feit dat u het daadwerkelijke afhaalpunt in uw buurt selecteert op de "Thank you"-pagina nadat u hebt betaald. We hopen het in de toekomst duidelijker te maken. Lees hier meer.
Nadat uw bestelling is verwerkt, ontvangt u een track en trace link van post.nl, onze partner. Deze bevat een geschatte levertijd. Als deze niet in uw inbox staat, controleer dan de spamfolder in uw e-mail. Als deze daar ook niet staat, neem dan contact met ons op door te reageren op de orderbevestigingsmail, die zou u in ieder geval moeten hebben. We zullen uw vraag onmiddellijk bekijken en het rechtzetten.
Dit gebeurt automatisch. Het enige wat u hoeft te doen is navigeren naar een pagina van een product dat momenteel niet op voorraad is. Er verschijnt een grote rode knop "Notify me". Vervolgens klikt u op die knop en vult u uw e-mailadres in. Het zorgt ervoor dat u een e-mail ontvangt wanneer het product weer op voorraad is. Let op: alle e-mails worden gecodeerd opgeslagen door een derde partij, we zien ze nooit en we gebruiken ze nooit rechtstreeks. Daarom kunnen ze niet worden gebruikt voor marketingdoeleinden of andere doeleinden dan het verzenden van meldingen.