Chilled delivery
Bestellingen met gekoeld, wat te verwachten
Dus u hebt besloten om niet naar de winkel te gaan en crumpets, toastmuffins of cheddar bij ons te bestellen? Goed! Hier leest u wat u kunt verwachten en doen.
Welke tijdlijnen u kunt verwachten
Van dinsdag t/m donderdag versturen wij alleen gekoelde pakketten. Net als bij al onze andere pakketten hebben we vastgesteld dat 99,5% ervan de volgende dag wordt afgeleverd. U moet het weten: het is echter geen garantie en je loopt een klein risico als u gekoeld online bestelt.
In welke vorm zullen de dingen zijn bij aankomst?
Als een bezorging via post.nl binnen 24 uur na verzending plaatsvindt (99,5% van de gevallen van onze klanten tot nu toe), verwachten we dat de temperatuur in de verzegelde envelop rond de bovengrens van het koelkasttemperatuurbereik ligt. Dit betekent dat bevroren toastmuffins en beschuitbollen bij aankomst worden ontdooid en dat de cheddar net zo koud is als u kunt verwachten als hij de hele tijd in de koelkast heeft gestaan. Het is onze ervaring dat uw muffins en crumpets zonder problemen opnieuw kunt invriezen, maar bedenk wel of u daarvoor openstaat, voordat u bestelt. Sommige mensen niet, en dat is prima. Als u van plan bent ze gekoeld te bewaren, is het geen probleem als ze ontdooid aankomen.
Het is onze ervaring dat cheddar behoorlijk wat klappen kan verdragen als het gaat om de omgevingstemperatuur buiten het koelkastbereik, en dan gekoeld kan worden en in dezelfde vorm blijft als altijd. Binnen onze experimenten waren we in staat om binnen 24 uur na verzending de koelkasttemperatuur in de verzegelde, gekoelde envelop te handhaven.
Wat moet u doen om ervoor te zorgen dat u de beste resultaten behaalt
Zorg ervoor dat u bestelt, zodat u thuis kunt zijn als de bezorging plaatsvindt of zo snel mogelijk kunt ophalen bij een post.nl-kantoor nadat u de bezorgmelding heeft ontvangen. U kunt altijd een berichtje achterlaten bij uw bestelling. Het beste resultaat behaal u als u binnen 24 uur na verzending ophaalt.
Wij streven er altijd naar dat u de beste ervaring heeft. Tijdens het hoogseizoen (november, december van welk jaar dan ook) is het bestellen van gekoelde artikelen niet mogelijk omdat de levertijden uit de hand lopen.
Wat is de extra toeslag bij gekoelde verzending?
Elk bevroren of gekoeld product is 1 euro duurder om te bestellen dan wanneer u het in onze fysieke winkel koopt.
Retour- en terugbetalingsbeleid voor gekoelde artikelen
Bederfelijke artikelen kunnen niet worden geretourneerd en u kunt er ook geen restitutie voor krijgen. Houd hier rekening mee bij het bestellen. Het is een ander beleid dan voor de rest van onze producten.
Wat moet ik doen als ik het bovenstaande niet goed vind?
Neem contact met ons op om uw bestelling te annuleren. Het is nog niet te laat, tenzij deze al is verzonden. U kunt altijd diepgevroren crumpets of muffins afhalen in onze winkel, of cheddar uit onze koelkast halen. En geniet van onze mooie ruimte en een goed gesprek.
Lees meer over onze leverings- en betalingsvoorwaarden in het algemeen.